Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012

ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ

Αποδείξεις της Αγίας Γραφής








α. Οι προφητείες

Στην αγία Γραφή περιέχονται εκατοντάδες προφητείες. Αναφέρω πρόχειρα μερικές από τις προφητείες του προφήτη Ησαία, σχετικά με το τέλος διαφόρων πόλεων και λαών:

* Λέει ότι η Βαβυλώνα θα καταστραφεί και θα μείνει ακατοίκητη εις τον αιώνα (Ησ 13,19-20· 14, 23-25).

* Προφητεύει επίσης την ολοκληρωτική καταστροφή της Μωαβίτιδος (κεφ. 15-16).

* Για την Τύρο προλέγει ότι μετά την καταστροφή της θα κτισθεί και πάλι και θα είναι εμπορικό κέντρο (κεφ. 23).

Και όλα αυτά εκπληρώνονται με ακρίβεια, όπως ο καθένας μπορεί να διαπιστώσει, μελετώντας την ιστορία. Αλλά και όλες οι άλλες προφητείες της αγίας Γραφής έχουν εκπληρωθεί. Μένουν ανεκπλήρωτες μόνο οι προφητείες που μιλούν για το τέλος του κόσμου, τη Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου, τη μέλλουσα κρίση, την κόλαση και τον παράδεισο.

Δεν είναι μία και δύο αλλά δεκάδες οι περικοπές που ρητά και κατηγορηματικά εξαγγέλλουν ότι «απόκειται τοις ανθρώποις άπαξ αποθανείν, μετά δε τούτο κρίσις» (Εβ 9,27). Ο θάνατος είναι ένα γεγονός που θα συμβεί σε όλους τους ανθρώπους.

Ολοι κάποτε θα πεθάνουμε. Δεν σημαίνει όμως το γεγονός του θανάτου το τέλος. Θα ακολουθήσει η μεγάλη κρίση. «Τους γαρ πάντας ημάς φανερωθήναι δεί έμπροσθεν του βήματος του Χριστού, ίνα κομίσηται έκαστος τα δια του σώματος προς α έπραξεν, είτε αγαθόν είτε κακόν» (Β´ Κο 5,10), κηρύττει ο απόστολος Παύλος και το αδιάψευστο στόμα του Κυρίου μας διαβεβαιώνει· «έρχεται ώρα εν η πάντες οι εν τοις μνημείοις ακούσονται της φωνής αυτού, και εκπορεύσονται οι τα αγαθά ποιήσαντες εις ανάστασιν ζωής, οι δε τα φαύλα πράξαντες εις ανάστασιν κρίσεως» (Ιω 5,28-29).

Εφόσον με ειλικρίνεια και συνέπεια διαβάζουμε την αγία Γραφή και βλέπουμε να εκπληρώνονται οι περισσότερες προφητείες της, είμαστε υποχρεωμένοι να περιμένουμε και την εκπλήρωση της προφητείας για τη μέλλουσα κρίση, για τον παράδεισο και την κόλαση.



β. Η υπόσχεση του Ιησού Χριστού

Το ίδιο το πρόσωπο του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού είναι η πιο δυνατή βεβαιότητα, το πιο ατράνταχτο επιχείρημα για την αλήθεια της Δευτέρας Παρουσίας του και της μελλούσης κρίσεως.

Κατ’ επανάληψη τόνισε και επανέλαβε την υπόσχεσή του ότι θα ξαναέλθει. Ρητή ηχεί η παραγγελία του· «Εστωσαν υμών αι οσφύες περιεζωσμέναι και οι λύχνοι καιόμενοι» (Λκ 12,35).

Ζώστε καλά τη μέση σας, κρατάτε αναμμένες τις λαμπάδες σας και περιμένετε. Είναι βέβαιο ότι θα ξαναέλθει ο Κύριος, άγνωστο όμως πότε θα έλθει. Αυτό μας υποχρεώνει να τον περιμένουμε κάθε μέρα, κάθε ώρα, κάθε στιγμή.

Πολλοί παραδέχονται τον Ιησού Χριστό ως τον μεγαλύτερο κοινωνικό αναμορφωτή, τον θαυμάζουν ως το υψηλότερο ηθικό ανάστημα, τον εγκωμιάζουν ως τον μοναδικό διδάσκαλο της αληθείας.

Εντούτοις αμφισβητούν τη μέλλουσα κρίση, σοκάρονται από τις εικόνες και τις περιγραφές της κολάσεως, τις οποίες δίνει η αγία Γραφή.

Αλλά μία τέτοια αμφισβήτηση αποδεικνύει ότι στην πραγματικότητα οι άνθρωποι αυτοί δεν δέχονται τον αληθινό Χριστό. Εξυμνούν και θαυμάζουν ένα πρόσωπο που υπήρξε πλάνος και απατεώνας, που δεν είχε καμία σχέση με την αξιοπιστία και την αγαθότητα του Ιησού Χριστού.

Επιπλέον, ο λόγος δεν είναι για μία θεωρία η έστω για το χαρακτηρισμό ενός προσώπου. Ο Ιησούς Χριστός, με τη διαβεβαίωσή του για τη μέλλουσα ζωή, επηρέασε την ιστορία κι έγινε αιτία να ταλαιπωρηθούν, να κακοποιηθούν και να οδηγηθούν στο θάνατο εκατομμύρια ανθρώπων, οι οποίοι πύκνωσαν τις φάλαγγες των μαρτύρων και των αγίων της πίστεως. Αν δεν αληθεύει η υπόσχεσή του για τον παράδεισο, πως θα εξηγήσουμε τα μαρτύρια των αγίων;

Πως θα δικαιολογήσουμε π.χ. τον φρικτό θάνατο των Σαράντα μαρτύρων στην παγωμένη λίμνη της Σεβάστειας, που καθώς ένιωθαν τη νέκρωση να τυλίγει ένα - ένα τα μέλη τους έψαλλαν· «Δριμύς ο χειμών, αλλά γλυκύς ο παράδεισος, αλγεινή η πήξις, αλλ’ ηδεία η απόλαυσις», επειδή ακριβώς πίστεψαν στη μετά θάνατον πραγματικότητα που υποσχέθηκε ο Χριστός;

Είναι δυνατόν να παραδεχθούμε ότι είπε ψέματα ο Χριστός, αυτός που γι’ αυτό ακριβώς ήρθε στον κόσμο, για να μας αποκαλύψει την αλήθεια (Ιω 18,37) και για χάρη της αληθείας δέχθηκε το σταυρικό θάνατο;

Διαψεύδεται, λοιπόν, από την ίδια την ιστορία ο ισχυρισμός ότι δεν είναι πραγματικότητα η κόλαση και ο παράδεισος και οι υποστηρικτές του ισχυρισμού αυτού αποδεικνύονται αντιφατικοί, παράλογοι και εξωπραγματικοί.


----------------

Παράδεισος και Κόλαση

του Στέργιου Ν. Σάκκου


Πηγή: Από το βιβλίο του κ. Στεργίου Σάκκου «Παράδεισος και Κόλαση»

Αναδημοσίευση από:

ΑΚΤΙΝΕΣ

http://aktines.blogspot.com/2009/09/blog-post_4977.html

image sourse :

ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ

http://www.anavaseis.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου